ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ I ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ I ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ I SITE MAP I ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ    ΣΥΝΘΕΤΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
αρχική σελίδα
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ   /   ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ   /   ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΡΘΡΩΝ

TO EΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΓΑΝΗΣΙΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΜΑRKETING GREECE
02/07/2020
ΠΗΓΗ: ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ

 

LefkadaImage2_F134.jpg

 

Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Λευκάδας λαμβάνοντας υπόψη τα νέα δεδομένα που θα επέφερε η πανδημία, εγκαίρως ανέλαβε την πρωτοβουλία και ήρθε σε επαφή από τον Μάρτιο του 2020 με τη Marketing Greece αναζητώντας πιθανά πεδία συνεργασίας.

Στο πλαίσιο αυτό, το Επιμελητήριο Λευκάδας ενώνει οικονομικά τις δυνάμεις του με τον Δήμο Λευκάδας και συνεργάζεται με την Marketing Greece για την ενίσχυση και την προβολή των προορισμών της Λευκάδας και του Μεγανησίου μέσα από στοχευμένες δράσεις προβολής,  δημιουργία πρωτότυπου ταξιδιωτικού περιεχόμενου  (video, photos), καμπάνια ψηφιακής προβολής με αξιοποίηση της πλατφόρμας Discovergreece.com και των Social Media.

Το πρόγραμμα συγκεκριμένα αναλύεται σε:

1. Ανάπτυξη ταξιδιωτικού περιεχομένου

2. Προβολή στο Discovergreece.com

3. Social Media Καμπάνια

4. Πλάνο ψηφιακής προώθησης

 

Αναλυτικότερα οι δράσεις περιλαμβάνουν τα εξής πεδία:

  1. Δημιουργία ταξιδιωτικού άρθρου στο DiscoverGreece.com συστήνοντας στο ταξιδιωτικό κοινό το εύρος των αυθεντικών εμπειριών και δραστηριοτήτων που μπορούν να βιώσουν στη Λευκάδα και στο Μεγανήσι
  2. Δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού. Βασικό όχημα υλοποίησης της καμπάνιας είναι η δημιουργία  travel video και φωτογραφικού υλικού.
  3. Προβολή των προορισμών στο Discovergreece.com
  4. Social Media Campaign, διοχετεύοντας περιεχόμενο για τη Λευκάδα και το Μεγανήσι και διαδίδοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά των προορισμών αυτών για την προσέλκυση του ενδιαφέροντος
  5. Digital Advertising Plan με προώθηση της καμπάνιας και των εμπειριών μέσα από promoted posts, σε επιλεγμένα μέσα και στοχευμένες αγορές.

Οι δυο πλευρές από κοινού σχεδιάζουν την ολοκληρωμένη καμπάνια προβολής, δίνοντας μεγάλη σημασία στη στοχοθέτηση,  στο marketing brief,  στους θεματικούς άξονες και στο σχεδιασμό για το περιεχόμενο και την προβολή.

Η χρονική διάρκεια του προγράμματος ορίζεται σε 11 μήνες. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα οι  ενέργειες ξεκίνησαν στα τέλη Ιουνίου  και οριστικοποιούνται τον Απρίλιο του 2021. Συγκεκριμένα, από τις 23  έως τις 29 Ιουνίου ο φορέας ανέλαβε τη φιλοξενία του συνεργείου παραγωγής της ΜarketingGreeceγια τη λήψη πλάνων της περιοχής μας. Η προβολή θα ξεκινήσει το πρώτο 10ήμερο του Ιουλίου.

Ο φορέας με το εγχείρημα αυτό αποσκοπεί αφενός μεν στην προσέλκυση επισκεπτών της «τελευταίας στιγμής» για το θερινή περίοδο του 2020, αφετέρου δε στο να τονωθεί σημαντικά η προοπτική του τουρισμού στη Λευκάδα και στο Μεγανήσι σε βάθος χρόνου, θέτοντας ισχυρές βάσεις για την επόμενη τουριστική σεζόν του 2021.

Η συνεργασία αυτή ειδικά μετά τις δύσκολες συνθήκες που καλείται να αντιμετωπίσει ο τουριστικός κλάδος τη φετινή χρονιά, αποτελεί μια ακόμα ενέργεια που εντάσσεται στις συντονισμένες προσπάθειες της Διοίκησης με στόχο να δοθεί μια νέα πνοή στον τουρισμό και μια νέα δυναμική στην προβολή του προορισμού μας.

 

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος

Σκιαδαρέσης Σωτήρης

 

LefkadaImage1_F88.jpeg


Αποστολή με email Εκτυπώσιμη μορφή


 

ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ-ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΑΠΑΝΤΟΥΝ
HΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΛΕΥΚΑΔΑΣ